تنظیم بودجه در برنامه تبلیغاتی


کد مطلب: 9258
تاریخ ثبت: 1398/01/31

گروه: سایر مطالب

تنظیم بودجه در برنامه تبلیغاتی
همانطور که در مقاله «برنامه تبلیغاتی» گفتیم یکی از مراحل تدوین برنامه تبلیغاتی «تنظیم بودجه تبلیغات» می باشد. پس از اینکه هدف های تبلیغات مشخص شد باید بودجه تبلیغات تنظیم و تخصیص یابد. لازم به ذکر است که باید برای هر محصول بصورت جداگانه بودجه مشخص شود. همانطور که میدانیم نقش تبلیغات، ایجاد تقاضا برای یک محصول است. به عبارتی شرکت ها برای اینکه فروش بالایی داشته باشند باید هزینه تبلیغات را قبول کنند.
برخی از عوامل موثر هنگام تعیین بودجه تبلیغات
دوره عمر محصول چقدر است؟
چقدر می خواهیم از بازار سهم داشته باشیم؟
بازار چقدر شلوغ است و رقابت تا چه سطحی است؟
فراوانی و تعداد دفعات تبلیغ چقدر باشد؟
چقدر محصول تفاوت دارد؟
چیزی که باید توجه کنید این است که اگر از حد معمول بودجه کمی برای تبلیغ در نظر بگیرید و یا اینکه اگر بودجه زیادتری تبلیغ کنید هردو حالت خطرناک است. باید با هزینه متداول تبلیغ کنید.


سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :


  درباره نت موج سایت ثبت آگهی آنلاین
نت موج یک وب سایت نیازمندی های آنلاین است که خریداران و فروشندگان سراسر کشور آگهی های تبلیغاتی خود را در آن درج می کنند. اگر شما هم محصول یا خدماتی دارید می توانید تبلیغ خود را بصورت رایگان در این سایت ثبت نمایید. برای شروع از بالا روی دکمه «ثبت آگهی رایگان» کلیک نمایید و در کمتر از چند ثانیه خود را در وب جهانی یا فضای مجازی معرفی نمایید. در نت موج می توانید آگهی،شغل،کانال و وب سایت خود را مجانی ثبت کنید.