تعین هدف های تبلیغات در برنامه تبلیغاتی
کد مطلب:
9257
تاریخ ثبت:
1398/01/30
گروه: سایر مطالب
تعین هدف های تبلیغات در برنامه تبلیغاتی
همانطور که گفتیم، یکی از مراحل برنامه تبلیغاتی تعیین هدف های تبلیغات است. هدف های تبلیغاتی در اصل کارهایی است که باید برای بدست آوردن هدف های بازارشناسی (در مقاله ارزیابی بازار) انجام می شوند.
در این مرحله باید مشخص شود که چرا ما باید آگهی های تبلیغاتی ثبت کنیم. در این بین می توان به سوالات زیر پاسخ داد:
برخی از سوالات هدف های تبلیغاتی
یک: فروش کالا در کوتاه مدت یا بلند مدت افزایش داشته باشد و افزایش چقدر باشد؟
در این سوال باید مشخص کنیم که می خواهیم در زمان کمی فروش ما بالا برود و یا اینکه به مرور زمان فروش ما بالا برود. و برای مثال می خواهیم فروش ما ده درصد زیاد شود.
دو: آیا می خواهید فقط سهم بازار فعلی حفظ شود؟
دراین سوال مشخص می کنیم که آیا می خواهیم سهم فعلی را از دست ندهیم و یا اینکه می خواهیم سهم جدید هم بدست بیاوریم.
سه: آیا می خواهید تولیدکالای جدید به گوش عده معینی برسد؟
برای مثال در این قسمت باید مشخص کنیم که آیا می خواهیم تبلیغمان به گوش همه برسد یا اینکه فقط به گوش افراد جدید برسید.
چهار: آیا می خواهید افرادی که تبلیغ شما را می بینند فقط براساس آرم یا لوگوی تجاری شما از شما خریداری کنند؟
در این مرحله باید مشخص کنید که چطور مشتری ها از شما خریداری کنند، آیا می خواهید براساس موجود بودن در سطح بازار خرید کنند یا می خواهید هرجا اسم شما را دیدند از شما بخرند.
سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :
- آموزش معرفی خدمات شیشه سکوریت در اینترنت
- آموزش معرفی آژانس های هواپیمایی در اینترنت
- آموزش معرفی شرکت های مهاجرت و اقامت در اینترنت
- آموزش معرفی مراکز تعمیر کولر در اینترنت
- آموزش معرفی کانال استخدام در اینترنت
- آموزش معرفی کانال موبایل در اینترنت
- آموزش معرفی کانال رزرو آنلاین بلیط در اینترنت
- آگهی تبلیغاتی برای روغن کنجد
- آگهی تبلیغاتی برای کوره خشک
- آموزش معرفی کانال جالب در اینترنت
- آموزش معرفی کانال خرید و فروش خشکبار در اینترنت