ترفندهای نوشتن حرفه ای یک تبلیغات اینترنتی
کد مطلب:
36
تاریخ ثبت:
1396/03/03
گروه: مقالات
ترفندهای نوشتن حرفه ای یک تبلیغات اینترنتی
مقدمه
امروزه درج تبلیغات اینترنتی و انتشار انواع آگهی های اینترنتی رواج بسیار زیادی یافته است و نحوه نوشتن یک تبلیغ خوب بسیار اهمیت دارد از این رو بهتر است هنگام منتشر کردن یک تبلیغ اینترنتی بسیار دقت نمایید در زیر برخی از مهمترین موارد را بیان و بررسی خواهیم کرد.
ترفندهای درج حرفه ای آگهی تبلیغاتی
بیان درست مسئله
متن یک آگهی اینترنتی باید کاملا شفاف با زبان ساده و بصورت کاملا واضح بیان شده باشد. متن آگهی خوب باید به گونه ای باشد که تا بازدید کننده سه خط اول آن را خواند بتواند بفهمد که منظور شما چه بوده و کار شما چه چیزی است.
جلوگیری از تکرار موارد
سعی کنید مطلب را یکبار بیان کنید و زیاد مطالب را تکرار نکنید تا خواننده آگهی اینترنتی اذیت نشود.
شماره گذاری کردن آگهی ها
این مورد را باید کسانی دقت کنند که در سال چندین آگهی بر روی اینترنت منشتر می کنند. وقتی در اینترنت آگهی ثبت می کنید چون مشتری بصورت تلفنی با شما صحبت می کند باید به سرعت متوجه منظور مشتری شوید و بدانید در مورد چه چیزی حرف می زند برای اینکار می توانید برای هر آگهی خود یک کد تعریف کنید تا وقتی مشتری زنگ زد به او بگویید کد آگهی چند است و از روی آن کد کل جزییات آگهی را بیاد بیاورید.
مشخص کردن تاریخ انقضا
اگر آگهی شما تاریخ انقضا دارد حتما در متن آگهی خود زمان دقیق تاریخ انقضای آن را درج کنید برای مثال اگر یک طرح تخفیفی دو ماهه دارید بنویسید این آگهی تا تاریخ فلان اعتبار دارد و پس از آن از درجه اعتبار ساقط است تا نه برای خود شما مزاحمت ایجاد شود و نه مشتری آزرده خاطر شود.
وارد کردن پل های ارتباطی
همیشه برای آگهی های خود اطلاعات تماس و نحوه ارتباط با مشتری خود را بیان کنید تا پس از اینکه بازدید کننده آگهی شما را دید و آن را پسندید بتواند با شما تماس بگیرید برای مثال پل ارتباطی می تواند یک کانال تلگرامی، یک ایمیل، یک تلفن، یک تلفن همراه، یک آدرس و یا هر نوع وسیله ارتباطی باشد. آگهی که فاقد اطلاعات تماس باشد هیچ بازده ای ندارد.
مشخص کردن ساعت پاسخگویی
اکثر بازدیدکنندگانی که از طریق اینترنت با شما آشنا می شوند انتظار دارند سریع گوشی خود را پاسخ دهید و یا زیاد معطل نشوند برای همین اگر ساعات خاصی می توانید تلفنتان را پاسخ دهید این ساعت یا روزها را بطور کامل و دقیق وارد کنید تا بازدیدکنندگان در آن ساعات با شما تماس بگیرند تا نه شما اذیت نشوید و نه دیگران.
مشخص کردن مجوزها در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد
در آگهی هایی که بازدید کننده قبل از تماس نیاز به مشاهده مجوز شما داشته باشد مشخصات مجوزهای خود را به روشنی بیان کنید. برای مثال تبلیغاتی که آرایشی و بهداشتی باشند. در متن آگهی به درستی شماره مجوز و مرکزی که مجوز را به شما داده را بیان کنید.
انتخاب تصویر مناسب برای آگهی
یک تصویر زیبا به مشتری کمک می کند تا دید بهتری نسبت به محصول شما داشته باشد و باعث می شود آگهی شما خیلی بهتر دیده شود و جذاب باشد.
نگارش درست متن آگهی اینترنتی
تبلیغ یا آگهی شما باید نگارش خیلی زیبایی داشته باشد و بدون غلط املایی، تکرار و غیره باشد.
براساس استاندارهای بازاریابی اینترنتی باشد
سعی کنید آگهی اینترنتی که در اینترنت منتشر می کنید براساس استاندارها و روش های ساخت تبلیغ حرفه ای باشد.
نتیجه گیری
امروزه آگهی های اینترنتی و تبلیغات منتشر شده در سطح اینترنت جز جدایی ناپذیری از زندگی روزمره شده اند؛ درج حرفه ای آگهی در اینترنت دارای ترفندهایی است که با رعایت هریک باعث هرچه بهتر دیده شدن آگهی شما می شود. از ترفندهای ثبت تبلیغ اینترنتی می توان به بیان درست مسئله، شماره گذاری کردن آگهی ها، انتخاب تصویر مناسب، رعایت نگارش درست، معرفی مجوزها، درج پل های ارتباطی و غیره می توان نام برد. تبلیغات اینترنتی هم همانند سایر علوم فنونی دارد که یادگیری آنها به بازدید بالای آگهی شما منجر می شود.
سایر مقالات آموزشی نت موج نیازمندی های آنلاین :
- نحوه درج آگهی در نت موج
- اثر تبلیغات اینترنتی بر کسب و کارها
- چه آگهی های در وب سایت نت موج تایید می شوند
- اطلاع از تایید یا عدم تایید آگهی
- روند بررسی تایید آگهی ها
- زمان تایید آگهی اینترنتی چقدر است
- درج آگهی اینترنتی چیست
- برتری درج آگهی اینترنتی
- سبک و چگونگی آگهی استخدام
- چشم انداز نت موج
- چرا باید از عکس برای آگهی خود استفاده کنیم